Τρίτη 28 Αυγούστου 2007

Πεθαίνω σαν χώρα


"Μισώ αυτή τη χώρα. Μου έφαγε τα σπλάχνα. Μου τά'φαγε. Ναι, την μισώ, την μισώ. Δεν μπορεί μια γυναίκα να ζήσει με τέτοια σπλάχνα μέσα της. Όσο το σκέφτομαι, μου'ρχεται να ξεράσω τον ίδιο τον εαυτό μου. Νιώθω σαν ξέρασμα. Μπορεί και να'μαι. Μια γυναίκα... δεν είναι σα μια χώρα που αξιοποιεί τα ερείπιά της, τους τάφους της... που τα ξεπουλάει όλα για εθνικό συνάλλαγμα... ζώντας απ'αυτά. Εγώ δεν θέλω να'μαι χώρα. Δεν είμαι χώρα. Δεν θέλω να είμ' αυτή η χώρα. Αυτή η χώρα είναι νεκρόφιλη, γεροντόφιλη, κοπρολάγνα, σοδομίστρια, πουτάνα, μαστροπός και φόνισσα. Εγώ θέλω να είμαι η ζωή, θέλω να ζήσω, θά 'θελα να ζήσω, θά 'θελα να μπορούσα να ζήσω, θά 'μουν ευτυχισμένη τώρα αν ήθελα να ζήσω... όμως αυτή η χώρα δεν μ'αφήνει να το θέλω, δεν μ'αφήνει να είμαι η ζωή, να δίνω την ζωή."

3 σχόλια:

Γιώργος Σταματιάδης είπε...

Πόσο προφητικά ήταν (δυστυχώς) τα προηγούμενα ποστ σου! Βάσει του Συντάγματός μας (άρθρο 5 παρ.2) όλοι όσοι βρίσκονται στην Ελληνική Επικράτεια απολαμβάνουν την απόλυτη προστασία της ζωής τους. Είναι αδιανόητο να καίγονται αβοήθητοι άνθρωποι εν έτει 2007. Και μάλιστα όχι σε ένα σημείο αλλά σε πολλά! Αν πεθαίνει η χώρα είναι γιατί η πολιτεία αδιαφορεί στην πράξη, όχι στα λόγια, για όσους βρίσκονται στην Ελληνική Επικράτεια. Πραγματικά το μόνο που φαντάζει στα μάτια μου κάπως ικανό να ταράξει τα νερά είναι η μαζική κινητοποίηση των πολιτών. Κοινότοπη φράση μεν, τελευταία ελπίδα δε...

Unknown είπε...

Xwris na thelw na to paiksw "shmeiologos", "paparologos" kai ola ta ypoloipa eis "-logos", aytes oi pyrkagies einai timwria apo to theo sta matia mou giati ayth h xwra exei gemisei "tha tha" kai "eusebeis pothous" kai "euxologia" kai "eksomologhseis proswpwn" kai "apokalypseis" kai kai kai... kai alla polla.
Otan papsoume na dexomaste xadia sta autia mas kai pragmatika kanoume kati gia o,ti symbainei gyrw mas, tote tha allaksei kai auth h xwra. Giati osa blepoume gyrw mas einai egw kai esy kai oxi panta "autoi" oi agnwstoi. Kai autoi apo mas proilthan eksallou. Den tous esteilan ekswghinoi..
Mexri tote loipon, kala pathainoume kai kaigomaste..
To kako einai oti h ypoloiph fysh, ta zwa, ta fyta kai h gh oloklhrh ta plhrwnei mazi mas...

antigonos είπε...

Αυτή η βαριά παράσταση γι' αυτή την σκληρή χώρα τέλειωσε και για φέτος.
Πόσο αληθινά λόγια.
Πως τα αντέχουμε ακόμα.